Jealous guy

Jag har test fotat lite ikväll. Jag tog 50mm objektivet till den analoga kameran och använde det på min digitala. Fungerade perfekt! Förutom att det inte är någon autofoukus på, men det gör inte speciellt mycket. Har bara hunnit tagit tre bilder, men ni kan få se två st! Innan det var jag ute och fotade lite bara, lägger upp lite blandat..!


taget med 50mm objektivet. min kära mamma som HATAR att vara med på kort, men hon är söt ändå!

det allra första kortet taget med det analoga 50mm objektivet! skit tråkigt motiv, jag vet! men var ju tvungen att lägga upp någonting..!


nu till lite andra bilder jag tog ikväll med mitt 18-55 objektiv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0