"hubert och peter"

igår var en kanon fin kväll! det började med att jag och lis gick ner på köpmannen och satt och snackade lite skit. sen såg vi att Oggeh, en gammal killpolare till mig och lis, var där så han kom och joinade oss vid bordet, mycket trevligt. vi drack, vi skrattae, tog lite kort, åt lite pizza och gud vet vad. sen kom det några fler grabbar och slog sig ner.
runt tolvslaget så vandrade vi neråt på munken där det var ganska flitigt med drag! dock var det gamla gubbar ÖVERALLT som försökte ragga upp en och bjuda på drinkar. PAIN-IN-THE-ASS.
iallfall, sen träffade jag en snäll man som följde mig hem och vi stötte på en hel del skumma saker på vägen kan jag säga. underbart!

nu måste jag rusa till skolan! slänger upp någon bild eller två från igår sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0