höken är lös!

hej pojkar och flickor.
igår ikväll så hängde jag sara rasmus och johan i min syster lägenhet. spelade lite kort, lyssnade på musik, såg på teletubbies, ni vet, det gamla vanliga! det var riktigt trevligt :)
råkade dock ut för några olycksfyllda händelser..... men jag ber så hemskt mycket om ursäkt till min älskade syster och jag bannlyser personligen mig själv från din lägenhet!

annars då, idag ska jag bara vara hemma och vila, inte göra något speciellt alls. funderar på att gå ut ikväll men är dock verkligen inte på humör för det, så jag tror faktiskt att jag skippar det och stannar hemma hos myser istället.


ibland blir man ju lite trött på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0